Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Fish & Chips Noordwijk. Meer weten? Ontdek meer
Boris
13 jun 2026 om 12:40
Het smaakte goed, maar de knoflooksaus van €1 die ik besteld had, zat er niet bij...
Hans
5 jun 2026 om 20:55
Lekker, goed op temp
Kacia
10 mei 2026 om 18:22
Tasty as always!
Jill
28 feb 2026 om 10:02
vis was helemaal droog lijkt te heet gebakken, geen smaak aan enberg taai
Mike
20 feb 2026 om 18:38
smaakte goed, kwam warm aan en de alles was krokant en de friet was gelukkig niet papperig
Benjamin
15 feb 2026 om 16:41
Duurde erg lang tot het bezorgd werdt - ongeveer een uur - maar verder wel lekker.
fadi
21 jan 2026 om 20:24
It was so delicious, fast delivery/ good packaging
Yvon
17 jan 2026 om 19:12
het was koud , patat slap , vis slap gekruid ..
Jeroen
30 dec 2025 om 18:06
Het was weer lekker en een leuke attentie op de tas
Jeroen
5 dec 2025 om 18:01
was weer lekker
Jessica
26 nov 2025 om 10:58
besteld kibbeling en scholfilet . was heerlijk alles zoals behoord te zijn. warm knapperig en heerlijk.. bedabkt tot.de volgende keer
Paweł
21 sep 2025 om 2:38
I haven't received my order