FISH & CHIPS NOORDWIJK

Recentebeoordeling


4 sterren uit 354 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Fish & Chips Noordwijk. Meer weten? Ontdek meer

13 jun 2026 om 12:40 Het smaakte goed, maar de knoflooksaus van €1 die ik besteld had, zat er niet bij...
5 jun 2026 om 20:55 Lekker, goed op temp
10 mei 2026 om 18:22 Tasty as always!
28 feb 2026 om 10:02 vis was helemaal droog lijkt te heet gebakken, geen smaak aan enberg taai
20 feb 2026 om 18:38 smaakte goed, kwam warm aan en de alles was krokant en de friet was gelukkig niet papperig
15 feb 2026 om 16:41 Duurde erg lang tot het bezorgd werdt - ongeveer een uur - maar verder wel lekker.
21 jan 2026 om 20:24 It was so delicious, fast delivery/ good packaging
17 jan 2026 om 19:12 het was koud , patat slap , vis slap gekruid ..
30 dec 2025 om 18:06 Het was weer lekker en een leuke attentie op de tas
5 dec 2025 om 18:01 was weer lekker
26 nov 2025 om 10:58 besteld kibbeling en scholfilet . was heerlijk alles zoals behoord te zijn. warm knapperig en heerlijk.. bedabkt tot.de volgende keer
21 sep 2025 om 2:38 I haven't received my order